Anna

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Anna - 27 februari 2014 14:07

Idag har jag och hundarna varit på promenad med Heidi, Isabell och Aska.
Maxi den stackaren (vet dock inte om det är så synd om honom) har diarré idag efter att ha satt i sig något äckligt brunt illaluktande på hovdala igår.
Det är dock synd om honom då han för första gången någonsin bajsade i bilen när jag tränade med Nica i går.
Det blev duschen för honom i går kväll, vilket han inte tycker är så kul men han gör det utan att knota.
Och det är tur att jag hade en billig matta i buren som jag bara kunde kasta.
Han har varit så duktig och sagt till i natt när han ville gå ut. Min man han kan han ??

Nicas träning i går gick super. Denna hund kommer bli super bra ska ni se. Fortfarande mkt att arbeta på men det ska nog komma det oxå inom en snar framtid.

Presentation


Här kan ni ibland få följa med vad som händer kring mig och min hund Maxi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards