Anna

Alla inlägg under december 2013

Av Anna - 31 december 2013 10:30

Av Anna - 17 december 2013 17:03

De sista veckorna har det hänt lite smått och gott.


MIn telefon har pajat så den är på lagning och det var inte mitt fel att den gled ur näven och landade rakt ner i en grus gång första gången och i hallgolvet andra gången. Visst tror ni mig? 


Haha eller not!!!


Aja... Den ligger nu så fint och väntar på mig på PMR det är bara jag som ska få tummarna ur rumpan för att hämta den.


Nica växer och frodas och hon är i mellan åt en riktig liten rabiat ragata men hon är super go och väldigt lättlärd så får jag bara lite hjälp nu på kursen jag anmält oss till ska det nog bli riktigt bra. Jag har anmält oss till en unghundskurs ute i adseke och det ska bli skoj att testa hur det går.

Jag har aldrig varit med om en hund som äter så mycket så jag kan inte ha något framme nästan. I går var det ett värme lju i dag var det ett dvd fodral. Stackars lilla mage.


Jag inser nu när jag skaffade Nica hur mycket jag egentligen lyckats att lära Maxi. Han kan ju faktiskt jätte mycket och det är jag som lärt honom. Jag är stolt över oss båda två.

Jag funderar lite på vad jag ska gå för kurs med Maxi i vår. Lydnad eller agility eller bara lite allmän aktivitets kurs. Dock skulle jag nog vilja tävla med honom i vår i lydnad eller rallylydnad men vi får se.

Han skäller fortfarande en del men det går bättre och bättre.


Nu har Nica börjat följa med på lite längre promenader och här är lite bilder från Vedema.

   




Jag älskar mitt jobb och trivs riktigt bra. Hemvården var precis vad jag behövde. Mina arbetskamrater och chef är super trevliga, snälla och duktiga. Ja våra vårdtagare oxå    Jag har även lite andra planer men de tänker jag inte avslöja nu.






Presentation


Här kan ni ibland få följa med vad som händer kring mig och min hund Maxi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards