Anna

Alla inlägg under oktober 2013

Av Anna - 26 oktober 2013 18:58

Just nu jobbar jag en heldel. Med två hundar och en bil som går sönder hela tiden behövs lite extra klirr i kassan.

Annars har det varit mkt hund som gällt de sista dagarna. Nica växer så det knakar :) hon är så söt men en liten terrorist. Maxi och hon kommer riktigt bra överrens.

Igår flyttade Mogge nu får vi hålla tummarna på att det funkar i det nya hemmet :)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Anna - 16 oktober 2013 11:07

Hör kommer lite bilder från sista veckan.
Åsas och min grillning, promenad med Heidi och Isabell, Askapassning med mera.

Hundpatrullen

Systerdottermys

Träning med kompisar

Bullbak

Maxi och Aska

Av Anna - 5 oktober 2013 22:53

Idag har jag och hundarna varit hos mormor och hälsat på.
Hjälpte till att ta upp båten och göra fint i trädgården.

Ja just det jag och mamma har äntligen släppt i hop hundarna och det gick super bra :)

Av Anna - 1 oktober 2013 10:28

I fredes mötte vi upp Heidi, Isabell och Aska för en promenad hemma hos dem.
Första gången jag såg deras hus och vad fint det var. Man blir allt lite avundsjuk, men på ett bra sätt.
Promenaden var mysig och vovvarna sprang och busade hela tiden.
Efter åt sprang jag en vända på stan. Var tvungen att ha nya byxor då mina gick sönder i baken när jag höll kurs i torsdag. Ojdå hihi... Ett stort håll ska tilläggas. Hoppas ingen såg det.
Annars har helgen bestått av barnpassning, hundar, stranden, vackert väder och bara en massa mys.

Presentation


Här kan ni ibland få följa med vad som händer kring mig och min hund Maxi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards