Anna

Alla inlägg under januari 2014

Av Anna - 19 januari 2014 11:11

Äntligen har snön kommit till Skåne. Älskar att det lyser upp så fint.
Att Maxi tycker om att busa i snön visste jag. Nica däremot vände i dörren första gången hon såg snö men nu älskar hon det lika mkt.

Här på en promenad på Hovdala igår.

Vi var ute och gick med Åsa och flickorna för en dag sedan och jag är så glad att vovvarna kommer så vra överens.

Av Anna - 6 januari 2014 21:15

Jag har satt upp lite mål för mig och hundarna för i år. Inga avancerade mål utan små mål som jag tror är möjliga. Jag vill inte misslyckas med dem så håll tummarna.

Nica är fortfarande inne i en jobbig period men vi jobbar på det och jag ser redan framsteg.
Och jag har underbara vänner som kommer med små tips och idéer om hur jag ska kunna träna bort dem.

Nica har även hittat två nya sovplatser.
Hmm... Knäpp hund!

Mysig och sova på soffryggen

Nana kuddarna, om matte är riktigt snäll kan hon få låna min biabedd.

Här kommer lite ny bilder på båda

Presentation


Här kan ni ibland få följa med vad som händer kring mig och min hund Maxi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards