Anna

Alla inlägg under november 2013

Av Anna - 24 november 2013 21:19

Många har redan satt upp sina advetsstjärnor och adventstackar och det är jätte mysigt men jag har ingen julkänsla alls så tills den kommer får mina vara nere i sina lådor.

Av Anna - 22 november 2013 08:31

Usch dessa sista veckorna har inte varit roliga.
Jag har jobbat en del för att havråd att fixa med bilen. Behövde nya vinterdäck, motorlampan lös, måste ha ny hundbur. Så nu är jag helt slut, hoppas jag får vara ledig i helgen.
Tänkte bege mig mot ängelholm för att mysa med Freya och låna deras bubbelbad :)
Caisa bara skrattade när jag frågade...

Nica har varit inne i en jobbig period. Hon var så duktig och kissade inte inne på ett par veckor så jag storstädade och la fram mina mattor och efter en timme satte hon sig och kissade på mattan. Häärligt.. Eller inte.
Hänt några olyckor till efter det. Maxi har börjat komma och buffa till mig och visa att han vill gå ut men när vi väl kommit ut är det Nica som gjort nr 1 o 2 inte Maxi. Så han hjälper Nica, snacka om superbrossa.
Hon har nog väldigt mkt kli i tänderna, för hon har tuggat ett hål i väggen ovanför sängen och ett i hallen. Grr... Gissa om matte blev arg.
Annars är den lilla flickan duktig och kan sitt, nästan sitt kvar och lyssnar på sitt namn. Vi har börjat träna ligg nu samt att inte dra i kopplet.
För att få hjälp har jag anmält oss till en unghundskurs i Adseke som startar i januari.

Här bak hittar hon mig aldrig :) hihi

Attans oxå

Jag har börjat göra så att hundarna får varsin promenad ibland för att få lite egen tid och träning. Tror det uppskattas av båda.

Av Anna - 10 november 2013 19:31

Förra året la jag ner Facebook och öppnade det igen i maj men nu har jag lagt ner det igen. Skööönt...
Så vill ni veta hur det är med oss får ni messa och fråga.

Här kommer lite bilder från den gågna veckan.

Nu är nästan Nica helt rumsren, hon lyssnar bra på sitt namn och kan sitt.
Hon och Maxi är så fina. Man kan inte annat än att älska dem.

Presentation


Här kan ni ibland få följa med vad som händer kring mig och min hund Maxi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards