Anna

Alla inlägg under juni 2012

Av Anna - 26 juni 2012 07:52

France se upp för här kommer vi.


Då är det äntligen ut och resa lite, ska till Frankrike med underbar Lynn och Wynja. Ska bli så härligt, kommer dock att sakna min lilla vovve men han kommer att få det bara bra hos Heidi och Rickard och mina syskon. Saknar honom redan.



Av Anna - 23 juni 2012 20:11


'

Midsommar helgen började så bra med bröllop för underbara Anna och Anders. 


Dagen idag började så bra med att jag försov mig till min och Åsas resa till Hanö för att utforska ön med hundarna.

Trots att vi var sena kom vi med färgan vi planerat. Jag var så stolt och nöjd med Maxi idag för det var första gången han åkte färga och det gick jätte bra. Det var även första gången för Hitta och hon fixade det oxå galant.

Om jag ska vara helt ärlig tycker inte jag heller om att åka båt.l

Vädret visade sig på sin bästa sida och solen den sken.

 

Vi började vår promenad med god fika på Hanös enda resturang. Under tiden hittar Hitta en skön säng  


 

Lunchpause är aldrig fel och vi har absolut inga hundar som tigger mat av Åsa.

  

Maxi med havet som bakgrund.


  

Bada och svalka sig är sköööönt.... Hitta simade en bit och hittade sedan en sten att vila sig på.


Lagom till Bönsäcken öppnade sig himlen och alla blev genom blötta, inte ens hundarna tyckte det var vidare roligt.

Något jag inte tyckte var så roligt var att båtfärden hem var lite gungigare, men regnet höll i varje fall uppe så vi kunde sitta ute med vovvarna. Åsa och jag underhöll de andra passagerarna med att sjunga... Ja det lät väl inte så grant men roligt hade vi.


"En kullen nattnatt natt min båt jag styrde, på havets vågadevådage våg så skummet yrde..."


Med trötta människor och hundar styrde vi bilen till mina föräldrars båt för att få lite kaffe och jordgubbar. Lyckades även få en liten överaskning: Moste Mumin, Caisa och Jesper var där med Fillie så jag fick lite babymys. 


Väl hemma igen upptäckte jag att jag är alldeles röd på axlarna och att det är ajaj.

Att man aldrig lär sig, måste lära mig att säga till mig själv: SMÖRJ DIG ANNARS BRÄNNER DU DIG...




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni ibland få följa med vad som händer kring mig och min hund Maxi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards