Anna

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 28 oktober 2012 19:56

Av Anna - 28 oktober 2012 19:47

I helgen har Maxi och jag varit hos min syster C och hennes sambo J i Ängelholm. Det är skönt att komma hemifrån lite och får koppla av. Bäst av allt är min söta lilla systerdotter.

C och J ska flytta till hus och idag har de varit på tippen med en del saker. Under tiden har F, jag och Maxi tagit en promenad i det vackra vädret Ängelholm bjöd på idag. Vi tog en tur till hembyggdsparken. Slutade med att vi var ute i nästan två timmar.

Häääärligt!

Av Anna - 28 oktober 2012 19:47

I helgen har Maxi och jag varit hos min syster C och hennes sambo J i Ängelholm. Det är skönt att komma hemifrån lite och får koppla av. Bäst av allt är min söta lilla systerdotter.

C och J ska flytta till hus och idag har de varit på tippen med en del saker. Under tiden har F, jag och Maxi tagit en promenad i det vackra vädret Ängelholm bjöd på idag. Vi tog en tur till hembyggdsparken. Slutade med att vi var ute i nästan två timmar.

Häääärligt!

Av Anna - 23 oktober 2012 06:37

Mina älskade syskon

Av Anna - 21 oktober 2012 11:28

Jag har den senaste månaden börja göra vid här hemma och nu börjar jag bli ganska nöjd. Fortfarande lite som ska fixas men snart så.

Av Anna - 21 oktober 2012 11:17

Igår på klubbtävlingen blev Maxi och jag årets debutant.

Av Anna - 16 oktober 2012 17:51

Förra fredagen var vi och skulle ta ett öppenklasspår men Maxi var inte alls på humör den dagen så han bara snurrade runt och tyckte allt annat var roligare, men så är det ibland och det han är ju ingen maskin.


 


I lördes var vi i Osby på en fyrklubbstävling. Allt började bra med att jag försov mig så att vi missade vårt första lopp. Hmm sicken klantig matte min hund har. Aja... Med andan i halsen kom vi dit och hann lagom till hopp lopp nybörjar. Det gick så j-vla bra. Maxi var super duktig och det resulterade i en tredje plats. Fick även vara med och göra så Hässleholms hu tog en andre plats av klubbarna.

Så stolt över min lille kille. 


  


och i söndes var vi och hälsade på hos Caisa, Jesper, FIllie och katterna. 

Blev en massa mys hela dagen.


 


Av Anna - 11 oktober 2012 17:53

Presentation


Här kan ni ibland få följa med vad som händer kring mig och min hund Maxi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards