Anna

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Anna - 1 juli 2013 18:30

Idag är vädret ganska perfekt för promenader. Inte för varmt och soligt utan svalt och lite molningt. 

Härligt...


I morse var jag först ute med Veronika och vovvarna på en spring/promenad runda. Alltid lika roligt fast i morse var jag trött och hade ont i huvudet. Så vi gick större delen av rundan. 

    

Å här proffsiga ser vi ut i spåret    


Ska villigt erkänna att jag åkte hem och la mig en stund när jag kom hem, men det hjälpte inte heller mot huvudet. 

Måste vara sågspånen som svällt. Haha....


Mogge gjorde ett utfall mot Maxi i morse, helt oprovocerat. Han har ju dock bara varit hos oss i ett par dagar så vi får ge det lite mer tid. Tur jag har en så super snäll hund. Han bara vek undan och tyckte det var allmänt jobbigt. 


Runt middag begav vi oss ner till Åsa för att hämta töserna. Hade lovat och rasta dem idag. Vi gick en runda på ca 6km som vi kallar vildsvinsrundan, ja namnet säger väl vad vi har stött på där :o) En mycket trevlig runda runt magle våtmarker.  Så skönt att man kan gå och ha alla hundar lösa. De trivs så bra då...

         


I en av dammarna var där ett par söta svanungar, pappan vaktade dem ordentligt.

   



Tillsist bjuder jag på en fin blomma som vi hittade längs vägen, tyvärr råkade jag kapa av huvudet på Hitta.

 


Presentation


Här kan ni ibland få följa med vad som händer kring mig och min hund Maxi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards