Anna

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Anna - 1 maj 2013 16:20


 

Av Anna - 1 maj 2013 15:56

Denna vintern har varit ganska hektisk. 


Jag har bytat arbete och det är tufft att gå från hem till hemvården. Mycket att lära sig men det kommer nog att bli bra.

Det enda är att jag kommer att sakna att arbeta med Petra, roliga människa får man leta länge efter. Man blir glad bara man tänker på henne :) 

 

Jag och Petra




Agility


Maxi och jag var i Eslöv och tävlade för ett par helger sedan och det gick inte så himla bra. Inte lätt att springa när man är dunderförkyld men vi började alla våra lopp och gjorde så mycket vi orkade.

Även idag har vi tävlat i 5 klubbstävling som blev 3 klubb. Idag gick det superbra, jag är så nöjd. Vi fick 10 fel i agility loppet och 15 fel i hopploppet. Har bokat in ett par tävlingar till i Maj och nu ska vi väll ändå lyckas ta den där dumma pinnen. 

 

Tre söta tidtagare.



Rallylydnad


Nu i vår har vi även gjort debut i rallylydnad och det gick si så där med ett underkänt resultat, Maxi gjorde allt utom ett moment men skällde sig igenom hela banan, men det lilla problemet skall vi nog snart råda bot på. Har börjat en kurs och anmält oss till en klubbtävling och en riktigtävling så nu ligger vi i träning. 

Ingenting är omöjligt.


 

 

 


Presentation


Här kan ni ibland få följa med vad som händer kring mig och min hund Maxi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards